همانطور که هر صاحب هر کسب و کاری می داند، حفظ موقعیت تجاری بسیار دشوارتر از شروع یک تجارت است. موفقیت بلند مدت نیاز به برنامه ریزی روزانه کسب و کار، مدیریت فرآیند و رضایت مشتری دارد. به عنوان مثال اغلب گفته می شود که اگر تجارت شما تا سال 2019 موفق بوده باشد، این الزاماً به معنی شانس موفقیت در سال 2020 قلمداد نمی شود. یک سال جدید تجاری به اتخاذ تصمیماتی بنابر ایدههای جدید به منظور تعامل با مشتریان وابسته است. همچنین فرآیندهای عادی کسب و کار مانند امواج فکری در خصوص محصول و مدیریت مالی نسبت به سال قبل نیازمند توجه بیشتری است.
علاوه بر همه این ها، مطمئناً همه مشاغل تجاری شاهد افزایش چشمگیر رقبا در تلاش برای تصاحب قدرت و موقعیت بازار هستند. درک چنین واقعیت های چالش برانگیز مرتبط با حوزه تجارت برای این نیست که ترس از سال تجاری جدید شما را فرا گیرد. بلکه در عوض، این واقعیت ها به شما این ایده را می دهند که چگونه می توانید تجارت خود را از آسیب ها حفظ کرده و آن را توسعه دهید.
در ادامه باید عنوان داشت که حتی بالاتر از شروع و تداوم یک فعالیت تجاری، مقیاس گذاری و سنجیدن آن دشوارترین چالش برای غلبه بر مسائل و مشکلات مربوط به کسب و کار است. دلیل این امر این است که مقیاس گذاری یک کسب و کار به یک جایگاه و ویژگی بنیادی و اساسی نیاز دارد که باتجربه ترین فعالیت های تجاری نیز به سختی می توانند به آن دست یابند. و این ویژگی بنیادی چیزی نیست جزء ثبات و پایداری در فعالیت اقتصادی شما. حرکت از سوی کسب و کار سنتی به سوی کسب و کار مدرن و کسب موفقیت در آن به کسب آگاهی از میزان رشد مشتریان شما بستگی دارد. خلق یک بستر تجاری مدرن متناسب با رشد مشتریان برای موفقیت در تجارت شما مهم است اما همچنین، گاهی اوقات می تواند چالش هایی را نیز به همراه داشته باشد.