اگر از خود میپرسید که چگونه برای یک شرکت نوپا بدون درآمد ارزش گذاری کنید، یکی از شاخصهای اصلی کشش است. با مشاهده موارد زیر میتوانید هویت واقعی تجارت را کسب کنید:
تعداد کاربران: اثبات اینکه شما از قبل مشتری دارید ضروری است. مشتری بیشتر بهتر است.
اثربخشی بازاریابی: اگر بتوانید نشان دهید میتوانید با هزینه نسبتاً کم خرید مشتریانی با ارزشمند را جذب کنید، توجه سرمایه گذاران قبل از درآمد را نیز به خود جلب خواهید کرد.
نرخ رشد: نشان دادن اینکه تجارت شما با بودجه کمی رشد کرده است بسیار خوب است، زیرا بسیاری از سرمایه گذاران در صورت حمایت مالی، پتانسیل رشد را مشاهده خواهند کرد.
یک مفهوم مشترک بین این سه مفهوم وجود دارد، زیرا یک استراتژی قدرتمند بازاریابی منجر به رشد چشمگیر میشود. وقتی این اتفاق بیفتد، تعداد مشتریان افزایش مییابد؛ بنابراین، با ارائه مدرکی مبنی بر، داشتن ایده تجاری قابل قبول و مقیاسپذیر، به طور خودکار به استارت آپ خود ارزش میدهید و سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری روی استارت آپ شما خواهند شد.